regn

Naer jag inte letar efter en tjej, naer jag inte vill ha nogon...so kommer det tjejer fram och vill fixa mig med andra tjejer.

Jag for alltid froga av tjejer om jag r intresserad i deras vanner.

Det forsta jag bestamde mig for i Sverige innan jag kom hit var att inte bli kar i nogon tjej.sorgligt att lamna henne sen. Och jag har fastnat for bara en tjej i mitt liv.

Jag r inte en son kille som hoppar mellan tjejer. Inte uppvuxen so.
Sen so saknar jag bara en tjej. hon har glomt mig, gott vidare, skaffat en kille. Allt det daer.
Men jag skiter it, jag bara saknar henne.

so jag ville egentligen bara saega att naer man inte r ute efter relation och karlek, so regnar det bara tjejer/killar.

Jag holler mig singel, ska fixa min skola nu, inget annat.


godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0