alot

jag har en long lista som jag moste gora i sverige!
Fan va kul, nu r det dags att komma tillbaka. Vill se SNOO!!
Det r so mycket jag vill gora naer jag r tillbaka!

Sen moste jag spara lite pengar mellan studierna for att resa till olika lander! i have to see the woooorld!
--


Senaste tiden har jag haft det ratt so soft, varit po badet med mirna. atit riktigt god voffla med selena.
Varit ute och hittat det basta kina marknaden som vi moste besoka igen! :DD

Life is GOod!

Jag ska forsoka ta upp mina gamla kontakter och catcha upp med dem lite.

haha, exact naer resan tar slut so tar mina pengar slut ockso! perfekt timing!

hallit ut i 7 monader nu! woohoo.

borjar med Quake3 igen ockso.

ska bygga min egen dator.

borja plugga Matte B

sen jobba i sommaren

plugga i augusti
..


som sagt, jag har so mycket att gora och jag vet inte vilken ordning jag ska lagga allt i !!

PeaCe



On picture, one of the best Friends i had! Selena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0