Happy new years and alot of sluts

God jul och gott nytt år på er alla!
Här skriver jag från Mcdonald i surfers paradise som är 10 från stranden, fin men farlig strand faktiskt, massor med vågor som dar en in tillbaka till havet.
Senaste 5 dagarna har jag badat, varit i jaccuzi, badat, jaccuzi, badat, badat och varit ute på olika vatten parker.
Vi var första dagen på movie world, där man fick se olika shower. Det var riktigt intressant. Jag var på Superman ride vilket gick i 150km/t .....jäkligt snabbt och läskigt. Sen satt jag i en ännu läskigare då den vände mig upp och ner och allt det där.
i nyår gjorde jag och stewie ingenting, för att det var för farligt att gå ut på gatorna den natten, garanterat att vi skulle bråka den dagen. Så vi satt hemma och sket i det, jag skulle så gärna vilja vara i sydney den dagen för att det var mycket finare där.
Något som jag blir äcklad av är tjejerna här, det är så omöjligt att hitta en bra tjej att prata med här.
Det verkar som att alla här är ute efter att ha sex och leka med varandra under några dagar och sen försvinna.
Jag har aldrig haft problem med hur tjejerna klär sig men här går de fan nästan nakna, och ohygieniska .
De är snygga men så for man tittar på de så får man en konstig känsla att de inte är värda ett skit.
Missuppfatta mig inte, jag respekterar kvinnor men tjejerna här vill inte ens bli respekterade.
Killarna är ännu värre, det verkar som alla här är bara en process av livet. Det känns som om de är djur, de är världens smuts. Känns dåligt att säga så men det är så. Därför ska jag inte till thailand heller, för det är samma skit. Jag platsar inte här.
Själva surfers paradise i sig är vacker, elegant och rik av olika aktiviteter och upplevelser.
Men under nyår och jul så är det inte plats för familj. Då mycket bråk händer och så visade nyheterna att Queensland är farligaste stället att vara i under den säsongen.
Varje upplevelse får mig inse nya saker i mig, och under de här fem dagarna insåg jag att jag måste hem tidigt och börja kämpa. Skita i förhållande eller gå ut efter tjejer för jag slutar alltid förstörd som alla andra som jag ser omkring mig. Jag är en bra kille och jag förtjänar mycket mer än att ljuga för slampor på clubbar för att senare ligga med dem och glömma dem dagen efter. Jag ser ingen njutning i det här.
Det är mycket fel och mycket rätt saker som händer omkring mig så jag blir svept omkring hit och dit. till slut vet jag alltid hur jag ska kontrollera mig och hålla mig rätt, aldrig ändra på mina regler i livet.
Under de här 6 månaderna har jag fått nytt tänkande, och ångrat mig för så mycket saker och önskat att jag kunde uppskatta livet som jag hade förut. Men ändå så känner jag att det jag gjorde innan jag lämnade sverige var helt rätt steg i mitt liv för att jag vill inte uppskatta något som inte uppskattar mig.
I alla fall, jag är glad, nöjg med resan och känner att det är dags. :D ska också till Tyskland innan jag hamnar i Sverige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0